چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
۰ نفر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه گفت: بر اثر بارش برف و کولاک شدید در محور اشنویه - ارومیه، این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

جاده برفی - امداد و نجات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هاوری مدرس  اظهار داشت: با شدت گرفتن بارش برف که از شب گذشته در این شهرستان  آغاز شده و همچنان ادامه دارد، تردد حتی با زنجیرچرخ نیز در این محور امکان پذیر نبوده و حتی امداد رسانی به خودروها نیز میسر نیست.

وی افزود: هم‌اکنون عملیات رهاسازی و کمک به سرنشینان هشت دستگاه خودرو که در مسیر اشنویه - ارومیه گرفتار شده‌اند، در حال انجام است.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه در آذربایجان غربی با بیان اینکه هم‌اکنون ماموران راهداری این شهرستان در همه جاده‌های اصلی حضور دارند و در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی محورها هستند، اضافه کرد: تردد در جاده‌های اشنویه - پیرانشهر و اشنویه - نقده نیز به دلیل بارش برف به کندی جریان دارد.

مدرس افزود: تاکنون با وجود بارش مداوم برف امکان بازگشایی مسیرهای روستایی وجود نداشته و با کار برفروبی محورهای روستایی از فردا آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: در قالب طرح زمستانی برای پاکسازی محورهای مواصلاتی در راهدارخانه‌های این شهرستان ۱۷ دستگاه سبک و سنگین برف‌روب مستقر شده است و ۱۸ مامور راهداری نیز در ۲ راهدارخانه این شهرستان  به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مردم در قالب طرح زمستانی راهداری هستند.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه افزود: برای رفع یخبندان محورهای مواصلاتی و ارتباطی شهری و روستایی و شن‌پاشی این محورها نیز، هزار و ۵۰۰ تن شن و ماسه و ۵۰۰ تن نمک در انبارهای اداره راهداری و حمل و نقل این شهرستان انباشته شده است.

کد خبر 580293

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha